Παρακάτω σας είπα μεροίκα από τα καλά και τα άσχημα της λαμίας.
Ξέχασα να σας πω όμως ότι όποιοσς έρχεται στη Λαμία εκτός από τα άλλα πρέπει να προσέχει και τα Zombies.
Νομίζετε πως σας κάνω πλάκα?
Δείτε αυτο:
Έχετε ακόμα αμφιβολίες?
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου